MASA ZALEWOWA NA GORĄCO

Bitumer Sp z o.o. produkuje masy zalewowe na gorąco spełniające wymagania norm PN-EN 14188:1 oraz 14188:2 takich jak:

Materiały z powodzeniem znajdują zastosowanie jako uzupełnienia we wszystkich połączeniach typu beton beton, beton asfalt-asfalt.

Asfaltowa masa zalewowa na gorąco przystosowana jest do wypełniania szczelin w różnego rodzaju nawierzchniach i powierzchniach dylatacyjnych. Zależnie od rodzaju, masa może być wykorzystywana w połączeniach typu beton – beton, beton – asfalt oraz asfalt – asfalt. Asfaltowa masa zalewowa na gorąco w zależności od rodzaju, charakteryzują się wysoką lub niską rozciągliwością. Wybrane, świetnie nadają się jako materiał do dylatacji “pracujących”.

Flexigum N1

Flexigum N2

Flexigum N10

Primal

Primer pod masy zalewowe na gorąco

Skontaktuj się z nami!

Tel.: +48 793 707 350

Masa zalewowa na gorąco – cechy produktu

  • Masa zalewowa charakteryzuje się wysoką odpornością na warunki atmosferyczne (deszcz, mróz, czy promienie słoneczne), dzięki czemu jest bardzo odporna na zniszczenie;
  • Duża wytrzymałość bez względu na temperaturę; Jednakże, nieprzestrzeganie odpowiednich temperatur aplikacji może wyraźnie utrudniać pracę i potencjalnie spowodować przeciekanie wody.
  • Doskonale zabezpiecza wszelkiego rodzaju powierzchnie przed wnikaniem wody;
  • Wysoka odporność na a działanie kwasów, zasad i soli;
  • Asfaltowa masa zalewowa charakteryzuje się świetną przyczepnością do podłoża asfaltowego i betonowego;
  • W zależności od rodzaju, masa zalewowa może sprawdzić się jako materiał w dylatacjach ruchomych oraz do wypełniania szczelin o lekkim nachyleniu i poziomych;
  • Materiał posiada dużą odporność zarówno na starzenie się produktu, jak i wykonanego wypełnienia;
  • Materiał jest łatwy w nanoszeniu i wyrównaniu; Podczas aplikacji, masa zalewowa musi mieć odpowiednią temperaturę, ponieważ w niższej temperaturze jej płynność spada.
  • Masa zalewowa doskonale wypełnia spore, jak i drobne pęknięcia w nawierzchniach asfaltowych.

Wszystkie masy produkowane przez Bitumer Sp z o.o. spełniają wymagania norm PN-EN 14188:1 oraz 14188:2. Podczas przygotowania masy, należy używać mieszadła mechanicznego, aby uniknąć miejscowego przegrzania i przywierania materiału do ścian kotła.

Rodzaje masy zalewowej

Masa zalewowa na gorąco jest dostępna w różnych rodzajach, w tym z wysoką i niską rozciągliwością. W zależności od potrzeb, można wybrać odpowiedni typ masy zalewowej, tak aby zapewnić najlepsze wyniki w wypełnieniu fugi. Przygotowanie podłoża fugi jest kluczowym elementem przed naniesieniem masy zalewowej, ponieważ musi być suche i czyste, bez pozostałości oleju i luźnych kawałków. Wzmocni przyczepność masy, jeśli zostanie naniesiony gruntownik, który ma za zadanie związanie pozostałości pyłowych i utworzenie przyczepnej powłoki. Ściany fugi powinny być pokryte cienkim filmem, aby zapewnić odpowiednią przyczepność masy.

Wypełnianie szczelin dylatacyjnych wymaga specjalistycznej masy zalewowej, która jest w stanie zapewnić elastyczne połączenie gwarantujące szczelność i trwałość. Masa zalewowa do szczelin powinna być wybrana zgodnie z wymaganiami normy DIN EN 14188-1, aby zapewnić odpowiednią jakość i trwałość. Asfaltowa masa zalewowa jest jednym z najpopularniejszych rodzajów mas zalewowych, stosowanych w wypełnieniu fugi i szczelin dylatacyjnych.

Przygotowanie podłoża fugi jest kluczowym elementem przed naniesieniem masy zalewowej, ponieważ musi być suche i czyste, bez pozostałości oleju i luźnych kawałków. Pionowe ściany fugi powinny być pokryte cienkim filmem, aby zapewnić odpowiednią przyczepność masy. Masa zalewowa powinna być wybrana zgodnie z wymaganiami normy DIN EN 14188-1, aby zapewnić odpowiednią jakość i trwałość. Wypełnienie fugi powinno być wykonane zgodnie z zaleceniami producenta, aby zapewnić odpowiednią jakość i trwałość.

Masa zalewowa na gorąco – pozostałe informacje

Firma Bitumer specjalizuje się w produkcji elastycznej masy bitumicznej, która idealnie nadaje się do wypełniania szczelin dylatacyjnych. Szczeliny dylatacyjne to elementy konstrukcyjne, które pozwalają na swobodne rozszerzanie się betonowych lub asfaltowych elementów w odpowiedzi na zmiany temperatury i wilgotności. Maksymalny dopuszczalny spadek szczeliny to ważna kwestia, ponieważ pozwala uniknąć późniejszych uszkodzeń nawierzchni.

Dlatego też, uszczelnianie szczelin jest kluczowym elementem prac naprawczych nawierzchni asfaltowych oraz betonowych elementów konstrukcyjnych. Nasza masa zalewowa doskonale sprawdza się przy wypełnianiu szczelin poziomych oraz uszczelnianiu połączeń. Bitumiczna masa zalewowa jest idealna do tego celu, ponieważ zapewnia wysoką przyczepność i trwałość.

Jeśli szukasz profesjonalnej i skutecznej metody wypełniania szczelin dylatacyjnych, to masa zalewowa Bitumer jest odpowiedzią na Twoje potrzeby. Nasze produkty są doskonale dopasowane do wymogów rynku, a elastyczna masa bitumiczna zapewni niezawodne i trwałe uszczelnienie szczelin poziomych.

Nasza asfaltowa masa zalewowa Bitumer jest niezastąpiona przy wszelkiego rodzaju nawierzchniach, zwłaszcza tych uszkodzonych szwów i pęknięć. Przed wypełnieniem zalewą muszą być spełnione określone warunki dotyczące przygotowania podłoża. Wykorzystanie naszego produktu pozwala na wzmocnienie przyczepności masy i utworzenie przyczepnej powłoki. Po wyjęciu zalewy z opakowania, należy ją odpowiednio podgrzać, aby uniknąć miejscowego przegrzania. W przypadku uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i betonowych elementów konstrukcyjnych, zadaniem naszej masy zalewowej jest uszczelnienie pęknięć oraz wypełnienie szczelin dylatacyjnych, co pozwala uniknąć miejscowego przegrzania.

Płynność masy asfaltowej jest kluczowa, zwłaszcza w przypadku powtarzającego się zużycia materiału wyniku wielokrotnego stopienia i związanie pozostałości pyłowych. Podczas aplikacji, ściany fugi powinny być pokryte gruntownikiem, aby zapewnić lepszą przyczepność masy. Dzięki temu możliwe jest utworzenie przyczepnej powłoki na podłożach mineralnych oraz przekryciach przerw dylatacyjnych asfaltobetonu. Nasza masa zalewowa Bitumer zapewnia nie tylko trwałość i wysoką przyczepność, ale także łatwość w aplikacji i utrzymywaniu stałej konsystencji przy temperaturze pokojowej. Bez względu na rodzaj nawierzchni, nasz produkt umożliwia profesjonalne uszczelnianie pęknięć i szwów, co przyczynia się do wydłużenia ich żywotności oraz zapewnia większe bezpieczeństwo użytkowników.

Elastyczna masa bitumiczna jest doskonałym rozwiązaniem do uszczelniania szczelin oraz wypełniania szczelin poziomych. Dzięki swojej elastyczności, idealnie nadaje się do uszczelniania połączeń, co pozwala na utworzenie trwałej i bezpiecznej powłoki na różnego rodzaju powierzchniach.

Asfaltowa masa zalewowa do wypełniania szczelin dylatacyjnych

W przypadku uszczelniania szczelin, elastyczna masa bitumiczna pozwala na precyzyjne i skuteczne wypełnianie każdej szczeliny. Bez względu na rodzaj powierzchni, nasza masa bitumiczna jest w stanie zapewnić profesjonalne i trwałe uszczelnienie. Podczas aplikacji, należy upewnić się, że ściany fugi są czyste i właściwie przygotowane. Natomiast w przypadku wypełniania szczelin poziomych, nasza masa bitumiczna idealnie nadaje się do tego zadania, dzięki swojej płynności i łatwości aplikacji. Jest ona w stanie zapełnić każdą szczelinę, nawet w trudno dostępnych miejscach, co zapewnia trwałe i bezpieczne pokrycie powierzchni. Użycie lancy do aplikacji asfaltowej masy zalewowej jest kluczowe, aby zapewnić odpowiednią temperaturę masy.

Nie ma znaczenia, czy potrzebujesz uszczelnić połączenia w budynku, czy wypełnić szczeliny na powierzchni drogi. Elastyczna masa bitumiczna jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego rodzaju powierzchni, zapewniając profesjonalne i trwałe uszczelnienie połączeń i szczelin. Uszczelnienia charakteryzują się wysoką siłą przyczepności, co jest kluczowe dla trwałości.

Na stronie internetowej bitumer.pl można znaleźć trzy rodzaje mas zalewowych. W zależności od rodzaju, można wyróżnić masy o dużej wydłużalności oraz masy o niskiej wydłużalności. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością wykonania oraz odpornością na wszelkiego rodzaju warunki pogodowe panujące na zewnątrz. Przed rozpoczęciem prac, należy sprawdzić, czy podłoże jest odpowiednio przygotowane. Podłoże musi być przygotowane, co oznacza, że powinno być suche i czyste, bez luźnych kawałków. Przede wszystkim musi być ono suche i czyste, dlatego należy usunąć wszelkie pozostałości oleju i luźno leżące kawałki. W celu dodatkowego wysuszenia i podgrzania szczeliny, można użyć powietrza gorącego. Poprawne warunki dają gwarancję dużej przyczepności oraz naprawę, która przetrwa wiele lat. Przed wypełnieniem fugi, naniesiony gruntownik powinien wyschnąć, tzn. powierzchnia zagruntowana musi być dotykowo sucha. Wzmocni przyczepność masy, jeśli zostanie naniesiony gruntownik, który ma za zadanie związanie pozostałości pyłowych i utworzenie przyczepnej powłoki. Ściany fugi powinny być pokryte cienkim filmem, aby zapewnić odpowiednią przyczepność masy.

Sprawdź także: asfalt na zimno: właściwości i zastosowanie, taśmy dylatacyjne.